Jak przygotować się na problemy naszych podopiecznych? Praktyczne porady pierwszego kontaktu z klientem

Jak przygotować się na problemy naszych podopiecznych?
Dostępne opcje
Materiał jest darmowy!
Odbieram bezpłatny materiał
Łukasz Drzewicki
Szkoleniowiec
Poznaj

Jak przygotować się na problemy naszych podopiecznych? Praktyczne porady pierwszego kontaktu z klientem

Opis szkolenia

Podczas spotkania live Łukasz przybliży Ci tematy dotyczące optymalizacji rozwoju kompetencji trenera w kontekście praktycznych umiejętności, które będą przydatne nie tylko w pierwszym kontakcie z klientem, ale także w pracy długofalowej. Dowiesz się jak uzyskać wartościowe informacje na pierwszym spotkaniu z klientem i jakie znaczenie mają: prawidłowo przeprowadzony wywiad, ocena postawy, nawyków i kompetencji ruchowych, psychiki i testów oceniających poziom elastyczności na dalszym etapie rozpisywania planu treningowego tak, aby Twoje działania stały się indywidualnym sposobem postępowania. Poznasz również przykłady i propozycje literatury, w którą warto zainwestować.

Czytaj więcej

Wymagania

Plan szkolenia

Czas trwania

Materiały

Dostęp do nagrania znajduje się w Panelu Klienta.

Egzamin

Certyfikaty

Cena

Cena szkolenia
Płatność ratalna
Certyfikat
Materiały szkoleniowe
Egzamin

Zasady

PłatnościPayPalPrzelewy24