Jak przygotować się na problemy naszych podopiecznych? Praktyczne porady pierwszego kontaktu z klientem

Jak przygotować się na problemy naszych podopiecznych? Praktyczne porady pierwszego kontaktu z klientem
Opis szkolenia
Podczas spotkania live Łukasz przybliży Ci tematy dotyczące optymalizacji rozwoju kompetencji trenera w kontekście praktycznych umiejętności, które będą przydatne nie tylko w pierwszym kontakcie z klientem, ale także w pracy długofalowej. Dowiesz się jak uzyskać wartościowe informacje na pierwszym spotkaniu z klientem i jakie znaczenie mają: prawidłowo przeprowadzony wywiad, ocena postawy, nawyków i kompetencji ruchowych, psychiki i testów oceniających poziom elastyczności na dalszym etapie rozpisywania planu treningowego tak, aby Twoje działania stały się indywidualnym sposobem postępowania. Poznasz również przykłady i propozycje literatury, w którą warto zainwestować.
Czytaj więcej
Wymagania
Plan szkolenia
Czas trwania
Materiały
Dostęp do nagrania znajduje się w Panelu Klienta.
Egzamin
Certyfikaty
Cena
Cena szkolenia
Płatność ratalna
Certyfikat
Materiały szkoleniowe
Egzamin